Welkom bij Slaaptevreden.nl

Wist je dat slechte nachtrust de nummer 1 veroorzaker is van improductiviteit? Dat moet veranderen!

Als je goed slaapt, heb je overdag meer energie en ben je veel actiever. Slaaptevreden wil er voor zorgen dat iedereen energiek aan zijn dag kan beginnen, dankzij een goede nachtrust.

Dirk-Jan de Jong

Oprichter van Slaaptevreden.nl

hoeslakens

Contact

Telefoon
+31 (0)85-0601432

maandag-zondag
Van 7:00 tot 22:00 uur

E-mail
info@slaaptevreden.nl

Facebook
Bezoek ons op Facebook

 

Klantenservice

Stel je vraag aan onze klantenservice. Wij helpen je graag met al je vragen. 

Vandaag is onze klantenservice bereikbaar van 7:00 tot 22:00 uur. 

 

Contact opties

Mail je vraag naar: info@slaaptevreden.nl
Je krijgt binnen 24 uur reactie.

Stel je vraag per telefoon: 085-0601432
Wij werken niet met een call-center, je krijgt ons altijd direct aan de lijn.

 

Chat met ons

Rechtsonder in het scherm vind je onze chatbox. Stel gerust je vraag aan één van onze slaapcoaches.

Slaaptevreden.nl

 

Voorwaarden

Alle voorwaarden zijn overgenomen van Webwinkelkeur. Bekijk ze gerust even.

Algemene Voorwaarden

Privacy beleid

Retourinformatie

 

Retourneren

Wil je een bestelling retourneren? Geen probleem, wij doen niet moeilijk. Zo werkt retourneren:

-Mail ons info@slaaptevreden.nl

-Download het retourformulier

Voor de complete voorwaarden lees ook onze info over retourneren.

 

verzending

Wij leveren alle producten vanuit ons eigen magazijn en controleren de kwaliteit van iedere verzending.

Verzending

Je bestelling wordt verzonden met PostNL. Je krijgt een Track & Trace nummer om je bestelling te volgen.

Meer weten?

Bekijk dan alles over verzenden.

Bezoekadres

Molenstraat 30
4902 NN, Oosterhout

Slaaptevreden.nl is een geregistreerd merk van Social Dokter.

KvK: 6657047

BTW-nummer: NL139947917B01

Heeft u een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naarinfo@slaaptevreden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.