Wij versturen je bestelling met PostNL

Is mijn pakket al onderweg?

Wij werken met de notificatieservice van PostNL. Zodra je pakket op het depot van PostNL binnenkomt, kun je elk moment de status van je bezorging inzien. Je ontvangt een Track & Trace code waarmee je je bestelling kunt volgen.

Als je niet thuis bent?

Geen enkel probleem. De postbode probeert het pakket dan bij de buren af te geven. Als dat niet lukt laat de bezorger een code achter, waarmee je zelf een nieuwe bezorgafspraak kunt inplannen, simpel toch?

Niet bezorgen bij de buren?

Wilt je liever niet dat wij je pakket bij de buren bezorgen? Vraag bij de bestelling dan of wij het pakket aangetekend willen versturen. Je moet dan zelf tekenen voor ontvangst. De bezorger weet ook dat hij het pakket alleen aan jou mag overhandigen.

Versturen naar Pick-Up point van PostNL

Wilt u uw bestelling afhalen bij een Pick-up point van PostNL. Geen enkel probleem. U kunt op de bestel-pagina bij afleveradres het adres invullen van het gewenste pick-up point. Wij versturen uw bestelling dan rechtstreeks daar heen.

Bekijk hier het overzicht van alle PostNL pick-up points

Levertijden beddengoed

Bij alle producten staat de verwachte levertijd vermeld.

  • Alle kussens zijn uit voorraad leverbaar en worden dezelfde dag nog verstuurd.*
  • Alles van Dommelin wordt op bestelling gemaakt. Bij de producten staat de verwachte levertijd vermeld.
  • Alles van Romanette en Satin d’Or heeft een levertijd van gemiddelde levertijd van 2-3 werkdagen.

Levertijden Matrassen, bodems en boxsprings

  • Matrassen, Bodems en boxsprings worden op bestelling gemaakt. Bij de producten staat de verwachte levertijd vermeld. Bezorging van deze artikelen gaat op afspraak. Montage is (indien van toepassing) is inbegrepen en indien gewenste neemt de bezorger uw oude matras mee retour.

Is uw pakket al onderweg?

Zodra uw pakket onderweg is, kunt u de zending volgen met uw Track & Trace nummer en postcode.